18973
Book
In basket
Strategia Umami to podejście opracowane na bazie 20 lat doświadczenia zawodowego łączącego badania akademickie z praktyką biznesową. Jest syntezą UX z CX i z projektowaniem usług na poziomie strategicznym. Ta książka pomoże ci dostosować organizację do budowania wyjątkowej wartości rynkowej przez dostarczanie klientom niezapomnianych doświadczeń. Dzięki niej będzie ci łatwiej opracować i wdrożyć strategię prokliencką, dzięki której nadasz swojej organizacji nową energię, wyróżnisz się na rynku i zostaniesz pokochany przez swoich klientów, którzy będą chętnie opowiadać o tobie innym. Bo żeby zostać zauważonym, trzeba się wyróżnić.
Availability:
Wypożyczalnia Mieścisko
O dostępność zapytaj w placówce: sygn. 65 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Umami strategy : stand out by mixing business with experience design, 2021
General note
Tytuł oryginału: The umami strategy : stand out by mixing business with experience design.
Funding information note
"Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025"
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again